.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ادرار ترکیبی از آب، الکترولیت‌ها و مواد زائد است که کلیه‌ها از خون تصفیه کرده‌اند. آیا رنگ ادرار نشان‌دهنده سلامتی است؟
ادرار ترکیبی از آب، الکترولیت‌ها و مواد زائد است که کلیه‌ها از خون تصفیه کرده‌اند.(ادامه)
آیا رنگ ادرار نشان‌دهنده سلامتی است؟
ادرار ترکیبی از آب، الکترولیت‌ها و مواد زائد است که کلیه‌ها از خون تصفیه کرده‌اند.(ادامه)
میوه‌ها و تنقلات خشک شده به راحتی قابل نگهداری و خوردن هستند. اما سوال مهم اینجاست که در روند خشک کردن کدام ویتامین‌ها از بین می‌روند؟ این ویتامین‌ها با خشک کردن میوه از بین می‌روند!
میوه‌ها و تنقلات خشک شده به راحتی قابل نگهداری و خوردن هستند. اما سوال مهم اینجاست که در روند خشک کردن کدام ویتامین‌ها از بین می‌روند؟(ادامه)
غلظت خون بر اثر افزایش گلبول قرمز ایجاد و وجود سلول‌های اضافه باعث غلظت مایع خون می‌شود که بدن را مستعد خطرات زیادی از جمله لخته شدن خون می‌کند. چطور تشخیص دهیم به غلظت خون مبتلا هستیم یا نه؟
غلظت خون بر اثر افزایش گلبول قرمز ایجاد و وجود سلول‌های اضافه باعث غلظت مایع خون می‌شود که بدن را مستعد خطرات زیادی از جمله لخته شدن خون می‌کند.(ادامه)
کبد یک اندام مهم است که عملکرد‌های ضروری دارد و به همین دلیل توصیه می‌شود با رعایت رژیم غذایی مناسب از آن محافظت شود. میوه‌هایی که دوستدار کبد شما هستند
کبد یک اندام مهم است که عملکرد‌های ضروری دارد و به همین دلیل توصیه می‌شود با رعایت رژیم غذایی مناسب از آن محافظت شود.(ادامه)
پزشکان اعلام کردند که برخی از مواد غذایی مانند سیر و شکلات تلخ، تغذیه‌ای امیدوارکننده برای جلوگیری از لخته شدن خون هستند. ۵ ماده غذایی که خطر لخته شدن خون را کاهش می‌دهد
پزشکان اعلام کردند که برخی از مواد غذایی مانند سیر و شکلات تلخ، تغذیه‌ای امیدوارکننده برای جلوگیری از لخته شدن خون هستند.(ادامه)
شناسایی دو ترکیب جدید تجمع پلاک های مضر را در مغز کاهش می دهد. این ترکیبات به طور گسترده ای در چای سبز وجود دارد. با این نوشیدنی مغز خود را سم‌زدایی کنید
شناسایی دو ترکیب جدید تجمع پلاک های مضر را در مغز کاهش می دهد. این ترکیبات به طور گسترده ای در چای سبز وجود دارد.(ادامه)
اگر کم‌کاری تیروئید دارید با این مواد غذایی سوخت و سازتان را بالا ببرید تیروئید کم‌کار داریم چه بخوریم؟
اگر کم‌کاری تیروئید دارید با این مواد غذایی سوخت و سازتان را بالا ببرید(ادامه)
۱۱ میوه کم قند و سرشار از مواد مغذی
یکی از دلایلی که ممکن است برخی از خوردن برخی میوه‌ها اجتناب کنند این است که می‌ترسند قند موجود در میوه بر سلامت آنان تاثیر منفی بگذارد. (ادامه)
آیا خوردن هندوانه برای دیابتی‌ها مجاز است؟
هندوانه یک میوه لذیذ است که دیابتی ها همیشه نگران خوردن این میوه هستند که آیا باعث بالا رفتن قند خون می شود یا نه.(ادامه)
میوه‌ای که شما را از زوال عقل نجات می‌دهد
محققان در بررسی‌های اخیر خود دریافتند، مصرف یک نوع میوه می‌تواند حافظه را بهبود بخشد و زوال عقل را از بین ببرد.(ادامه)
۱۰ غذای مقوی برای کاهش وزن در کمتر از ۲ هفته!
با مصرف ۱۰ غذای مقوی و سالم می‌توانید کمتر از ۲ هفته کاهش وزن را تجربه کنید.(ادامه)
۴ خوراکی که دشمن آنفلوانزا هستند
در این هوای سرد هم برای جلوگیری از انواع بیماری‌ها و ویروس‌ها باید با خوردن غذاهای مغذی، سالم و استراحت به جنگ بیماری برویم.(ادامه)
خوراکی‌هایی که بیماری‌ را از شما دور می‌کنند
ترکیب ابتدایی موجود در گیاهان موسوم به «فتیوها» می‌توانند از بدن ما مراقبت کرده و با بیماری‌هایی همچون سرطان مقابله کنند؛ سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و به سلامت قلب کمک کنند.(ادامه)
این میوه‌ها به جلوگیری از چاقی کمک می‌کنند
مصرف زیاد میوه‌ها به دلیل قندی که دارند موجب چاقی می‌شوند. اما در این بین برخی میوه‌ها هستند که مصرف روزانه آنها نه‌تنها موجب چاقی نمی‌شوند که به جلوگیری از آن نیز کمک می‌کنند.(ادامه)
خوراکی‌هایی که باعث بهبود سلامت ریه‌ها می‌شوند
ریه‌ها مسئول توزیع اکسیژن مورد نیاز در بدن هستند ضمن این که منوکسید کربن را از بدن خارج می‌کنند. عملکرد موثر ریه ها، از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. ریه‌ها مسئول فیلتر کردن سموم از بدن هستند.(ادامه)
میوه‌هایی که خاصیت ضدچاقی دارند
برخی از میوه‌ها مثل توت فرنگی و گلابی به دلیل داشتن یک نوع آنتی اکسیدان مانع از چاقی و اضافه وزن می‌شوند.(ادامه)
این میوه‌ها قویترین لاغرکننده طبیعی هستند
برای لاغر شدن و کاهش وزن میوه یک روش بسیار موثر و عالی است، البته مصرف میوه‌های لاغری کمک شایانی به شما در مسیر کاهش وزن می‌کنند.(ادامه)
با این میوه‌ها نگران چاق‌شدن نباشید!
آنتوسیانین موجود در برخی میوه‌ها که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد، ممکن است به پیشگیری از اضافه وزن کمک کند.(ادامه)
با این خوراکی‌ها خون خود را تصفیه کنید
خون شما وظیفه انتقال انواع مواد در بدن را دارد، از اکسیژن گرفته تا هورمون‌ها، فاکتور‌های لخته شدن، قند، چربی‌ها و سلول‌های سیستم ایمنی بدن نیز در خون وجود دارند.(ادامه)
این نشانه‌ها روی صورت شما خبر از کمبود ویتامین می‌دهند
شما باید برای تشخیص کمبود ویتامین بدن خود، نزد پزشک بروید؛ با این حال برخی علائم را می‌توانید از وضعیت چهره خود تشخیص دهید.(ادامه)
هشدار‌هایی از کمبود ویتامین که در صورت شما نمایان می‌شود
کمبود ویتامین در بدن شما، می‌تواند شروعی بر بیماری‌ها در بلند مدت باشد. بدن شما برای اینکه عملکرد بهتری داشته باشد نیاز به گروه‌های ویتامین دارد.(ادامه)
5 خوراکی که پس از ۶۰ سالگی باید بخورید
مراقبت از سلامتی شما با افزایش سن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. این موضوع به شما کمک کند تا برای مدت طولانی تری در سلامت باشید. (ادامه)
نقش ویتامین K در کنترل کرونا چیست؟
از زمانی که سروکله ویروس نوظهور کووید- ۱۹ در دنیا پیدا شد، تحقیقات متعددی در خصوص منشاء و راه‌های درمان این ویروس قوت گرفت. به تازگی دانشمندان در هلند پیوندهای احتمالی بین کمبود ویتامین K و مرگ در اثر ابتلا به کرونا را کشف کردند.(ادامه)
میوه‌هایی که برای لاغری معجزه می‌کنند
برخی از میوه‌ها و سبزیجات علاوه بر داشتن خواص فراوان برای بدن انسان در لاغری نیز بسیار موثر هستند.(ادامه)
عوارض نوشیدن بیش از حد آب
پژوهشگر روسی اعلام کرد نوشیدن بیش از حد آب می‌تواند سیستم قلبی-عروقی و سیستم ادراری را تحت فشار قرار دهد.(ادامه)
کدام خوردنی ها برای قلب مفید است؟
اگر به سلامت قلبتان اهمیت می‌دهید، این مواد غذایی را به رژیم غذایی روزمره خود بیفزایید.(ادامه)
روش‌های مختلفی برای کاهش و درمان قند خون وجود دارد که ساده ترین آنها استفاده از برخی مواد غذایی و میوه‌ها است. در این مطلب با ۳۶ میوه و گیاه مفید در درمان و کنترل "قند خون" آشنا می‌شوید.
میوه‌های مفید برای درمان "قند خون"
روش‌های مختلفی برای کاهش و درمان قند خون وجود دارد که ساده ترین آنها استفاده از برخی مواد غذایی و میوه‌ها است. در این مطلب با ۳۶ میوه و گیاه مفید در درمان و کنترل "قند خون" آشنا می‌شوید. (ادامه)
این۷میوه را دیابتی‌ها نباید بخورند
میوه برای افراد دیابتی ممنوع نیست، اما قند برخی میوه‌ها زیاد می‌باشد که استفاده از این میوه‌ها می‌تواند برای افراد دیابتی خطرناک باشد.(ادامه)
خوردنی‌های طبیعی که قند خون را کاهش می‌دهند
اگر در معرض دیابت قرار دارید و می‌خواهید قند خونتان کاهش یابد نوع تغذیه تان را اصلاح کنید و به مواد غذایی کاهنده قند خون روی بیاورید که بهترین شیوه است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.